Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Status bestelling ontbrekend en geen reactie of mogelijkheid organisatie te bereiken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 340079
Gebruiker
Babet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 december jl heb ik via de site een broek gekocht twv €94,05. Bevestiging van mijn bestelling meteen dezelfde dag ontvangen, maar sindsdien niets meer vernomen van en over mijn bestelling.
Op 12 december een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling is. Geen antwoord. Op 20 december nogmaals gemaild, weer geen antwoord.
Meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met Neckermann te krijgen, maar via welk keuze menu ik ook probeer door te komen, telkens word ik doorverwezen naar hun website.


De oplossing

Ik wil weten wanneer mijn bestelling thuis wordt bezorgd en als ik mijn bestelling niet over twee weken in huis heb dan wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Babet
    Datum
    Graag ontvang ik een reactie van Neckermann, anders ben ik genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Babet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen