Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Status bestelling ontbrekend en geen reactie of mogelijkheid organisatie te bereiken.
Details
De klacht
Op 5 december jl heb ik via de site een broek gekocht twv €94,05. Bevestiging van mijn bestelling meteen dezelfde dag ontvangen, maar sindsdien niets meer vernomen van en over mijn bestelling.Op 12 december een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling is. Geen antwoord. Op 20 december nogmaals gemaild, weer geen antwoord.
Meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met Neckermann te krijgen, maar via welk keuze menu ik ook probeer door te komen, telkens word ik doorverwezen naar hun website.
De oplossing
Ik wil weten wanneer mijn bestelling thuis wordt bezorgd en als ik mijn bestelling niet over twee weken in huis heb dan wil ik mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.