Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Status bestelling ontbrekend en geen reactie of mogelijkheid organisatie te bereiken.

sad Niet opgelost
Babet

Op 5 december jl heb ik via de site een broek gekocht twv €94,05. Bevestiging van mijn bestelling meteen dezelfde dag ontvangen, maar sindsdien niets meer vernomen van en over mijn bestelling.
Op 12 december een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling is. Geen antwoord. Op 20 december nogmaals gemaild, weer geen antwoord.
Meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met Neckermann te krijgen, maar via welk keuze menu ik ook probeer door te komen, telkens word ik doorverwezen naar hun website.

Ik wil weten wanneer mijn bestelling thuis wordt bezorgd en als ik mijn bestelling niet over twee weken in huis heb dan wil ik mijn geld terug.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Babet
    Graag ontvang ik een reactie van Neckermann, anders ben ik genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.

Babet

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?