Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Stop dit bedrijf voordat ze meer mensen kunnen oplichten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 334983
Gebruiker
Petronella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een fiets besteld op 08-09-2018.
Nadat ze hadden gezegt dat onze fiets is afgeleverd op 13-10-2018.Dit is totaal niet waar na wat bellen,zouden ze als nog de fiets sturen.
Na veel bellen en mailen omdat er nog steeds geen fiets was geleverd, hebben wij een mail getuurd op 03-11-2018 dat wij ons geld terug willen.
Op 04-11-2018 een bevestiging gekregen dat er iets fout was gegaan en dat wij ons geld als nog terug krijgen.
Nu zijn wij 29-11-2018 en nog steeds geen geld terug gekregen.mailen en bellen heeft totaal geen zin.

Nu blijkt dat er heel veel klachten zijn over Neckermann en snap totaal niet dat je nog steeds kan bestellen via dit bedrijf?

De oplossing

Ik wil natuurlijk mijn geld terug en dat je bij dit bedrijf ook maar ook nooit meer iets kan bestellen,snap niet dat hier niks aan gedaan wordt naar zoveel klachten.
Als consument kan je blijkbaar niks tot dat je zelf niet betaald dan weten ze he wel te vinden.

STOP DIT BEDRIJF.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petronella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen