Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: tot op heden geen geld terug gekregen ivm retourzending

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 346915
Gebruiker
biancala
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bestelling teruggestuurd maar nog geen geld terug gekregen. Op meerdere emails wordt niet gereageerd.

Volgens laatste mail van neckermann wordt het bedrag gecrediteerd maar ik heb nog niks ontvangen.

Pakket is teruggestuurd 17 december 2018

Vanaf begin januari vraag ik om een reactie.

De oplossing

geld terug storten zsm!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
biancala
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag eindelijk retourgeld ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen