Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Verkeerde info op site met voorkennis = oplichting

E van Spa

Medio juni voor het eerst (en mogelijk voor het laatst) een aankoop gedaan op Neckermann.com. Het betrof feestverlichting die omschreven werd als "Konstsmide LED-partyverlichting - streng met 10 stormlantaarns", "energie-zuinig" en "De afstand tussen de afzonderlijke stormlantaarns bedraagt ca. 25 cm", artikelnr: Q929065.

Na ontvangst bleek het geen LED-verlichting te zijn maar gloeilampjes van 2 Watt en dus niet energiezuinig. De afstand tussen de lantaarns bedraagt 50cm. Contact opgenomen met Neckermann.com. Na wat mailen en bellen een minimale korting gekregen. De datum waarop wij de lampen nodig hadden was te kort om een nieuwe snoer te zoeken. Geaccepteerd en dus afgehandeld.

Neckermann.com (minimaal 2 medewerkers) erkenden dat het geen LED-verlichting was en zouden dit aanpassen op de site. Maar wat zie ik nu sinds een paar weken: een korting van 15% maar nog steeds de termen "LED" en "energie-zuinig" alsmede een verkeerde afstand tussen de armaturen onderling.

Juiste info op site zetten zoals bekend bij minimaal twee medewerkers: 1) degene die de klacht in behandeling heeft genomen, gemaild heeft en telefonisch gesproken en 2) degene die in het magazijn gekeken heeft naar het artikel en teruggekoppeld heeft dat het artikel niet klopt met de beschrijving op de site.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neckermann.com
    Dankzij je oplettendheid is de site inmiddels aangepast.

E van Spa

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?