Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Verkeerde info op site met voorkennis = oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31657
Gebruiker
E van Spa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Medio juni voor het eerst (en mogelijk voor het laatst) een aankoop gedaan op Neckermann.com. Het betrof feestverlichting die omschreven werd als "Konstsmide LED-partyverlichting - streng met 10 stormlantaarns", "energie-zuinig" en "De afstand tussen de afzonderlijke stormlantaarns bedraagt ca. 25 cm", artikelnr: Q929065.

Na ontvangst bleek het geen LED-verlichting te zijn maar gloeilampjes van 2 Watt en dus niet energiezuinig. De afstand tussen de lantaarns bedraagt 50cm. Contact opgenomen met Neckermann.com. Na wat mailen en bellen een minimale korting gekregen. De datum waarop wij de lampen nodig hadden was te kort om een nieuwe snoer te zoeken. Geaccepteerd en dus afgehandeld.

Neckermann.com (minimaal 2 medewerkers) erkenden dat het geen LED-verlichting was en zouden dit aanpassen op de site. Maar wat zie ik nu sinds een paar weken: een korting van 15% maar nog steeds de termen "LED" en "energie-zuinig" alsmede een verkeerde afstand tussen de armaturen onderling.

De oplossing

Juiste info op site zetten zoals bekend bij minimaal twee medewerkers: 1) degene die de klacht in behandeling heeft genomen, gemaild heeft en telefonisch gesproken en 2) degene die in het magazijn gekeken heeft naar het artikel en teruggekoppeld heeft dat het artikel niet klopt met de beschrijving op de site.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dankzij je oplettendheid is de site inmiddels aangepast.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E van Spa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?