Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Verzending niet verwerkt

Klachtnummer
# 349060
Gebruiker
Misspumpkin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De verzending is nog steeds niet verwerkt ondanks de 1 tot 5 werkdagen belofte.

De oplossing

Spoedige verzending van pakket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Misspumpkin
    Datum
    Geen reactie via de mail en de verzending is nog niet verwerkt.
  2. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Volgens onze gegevens heeft u de order inmiddels reeds ontvangen.

    Ons excuses voor de vertraging,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen