Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Voel me opgelicht en slechte service

Klachtnummer
# 344119
Gebruiker
Gebruiker1545123449
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 november heb ik een televisie gekocht binnen 2 welen zou het geleverd worden na doe 2 weken ben ik blijven mailen na een aantal mails heb ik eindelijk bericht ontvangen dat het nog even kon duren ivm geen levering naar boze mails dat ik nog steeds niks heb gehoord heb ik 27 december eindelijk bericht gehad dat ze mijn geld zouden terug storten binnen 10 dagen tot de dag van vandaag heb ik geen tv en geen goed terug

De oplossing

Mijn geld zo snel mogelijk terug stuur naar mijn bank rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen