Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Waar blijft mijn bestelling neckermann.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340268
Gebruiker
HuizeHdlB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 december een bestelling geplaatst. Tot op heden geen bestelling ontvangen. Op mijn mail wordt niet gereageerd en telefonisch krijg je door het hele keuzemenu het antwoordapparaat.

De oplossing

Mijn bestelling leveren of geld retour zsm.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    HuizeHdlB
    Datum
    Geen reactie ? Is aktie !!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HuizeHdlB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet. niks gehoord. Rijden binnenkort maar eens naar Naarden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen