Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Wacht al 7 weken op order.

B. Karstens

Ik wacht al 7 weken op een bestelling. Neckermann zou alles uitzoeken maar ze laten niets meer weten en op mijn laatste mailtjes hierover wordt ook niet meer gereageerd.

Ik wil dat ze de bestelling opnieuw opsturen, uiteraard zonder dat ik hiervoor hoef te betalen, dus ook zonder de verzendkosten te betalen. Het door mij bestelde is nog in voorraad.
Mocht dit niet lukken dan wil ik mijn geld terug voor de bestelling plus de verzendkosten.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

B. Karstens
    Ik heb nog altijd niets gehoord. Wat een flut-bedrijf is dit. Ik hoop dat ze alsnog reageren.
    B. Karstens
    En ik wacht en wacht. Dit bedrijf heeft meer weg van een roversbende. Van dit flutbedrijf verwacht ik niets meer.
    B. Karstens
    Ik raad iedereen die met dit flut bedrijf te maken heeft en van wie de klachten niet opgelost worden naar de Geschillencommisie te stappen.

Ik verwacht niets meer van dit flut bedrijf en zal zelf ook naar de Geschillencommissie stappen als ik nu nog geen reactie ontvang.
    B. Karstens
    Nog altijd niets gehoord.
    B. Karstens
    Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

B. Karstens

Ook een klacht indienen over ?