Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Wacht al 7 weken op order.
Details
De klacht
Ik wacht al 7 weken op een bestelling. Neckermann zou alles uitzoeken maar ze laten niets meer weten en op mijn laatste mailtjes hierover wordt ook niet meer gereageerd.De oplossing
Ik wil dat ze de bestelling opnieuw opsturen, uiteraard zonder dat ik hiervoor hoef te betalen, dus ook zonder de verzendkosten te betalen. Het door mij bestelde is nog in voorraad.Mocht dit niet lukken dan wil ik mijn geld terug voor de bestelling plus de verzendkosten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.