Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: We krijgen geen reactie en informatie over ons defecte product.

Klachtnummer
# 380869
Gebruiker
mrpizza
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een camerasysteem gekocht deze is na ruim 10 maanden defect gegaan. dus hebben wij het opgestuurd naar de webshop. voor "reparatie". Er zijn middels 8 weken voorbij en wij krijgen geen reacties op onze mails.


De oplossing

Wij willen ons product waarvoor wij hebben betaald. Gerepareerd of vervangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    mrpizza
    Datum
    Stelletje OPLICHTERS. NIKS KOPEN OP DEZE SITE!
  2. Auteur
    mrpizza
    Datum
    Nog steeds geen reactie.. pff.

    Reageer op zijn minst!
  3. Auteur
    mrpizza
    Datum
    Het verbaast niet dat er nog steeds niet gereageerd is. GEEN SERVICE!!!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen