Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Wil informatie over mijn bestelling

Klachtnummer
# 341332
Gebruiker
Vanbeek1976
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen communicatie !!!!!!!
11 dec een bestelling geplaats via neckermann.
Ik heb betaald en kan dat ook zien in mijn account.
Alleen je kunt neckermann met geen mogelijk bereiken.
Telefonisch krijg je een bandje en via de mail wordt er niet gereageerd.
Dit is ERG vervelend!!!!.
Ik raad mensen af om iets via deze site te bestellen. Zeer klantonvriendelijk

De oplossing

Contact opnemen via mail of telefonisch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen