Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Xbox one bestelling na dagen geannuleerd dor Neckermann.

# 31951
Lekker ding

Mijn klacht is dat Neckermann mijn bestelling van de Xbox One pas na een aantal dagen heeft geannuleerd omdat volgens Neckerman de prijs van 349 niet aannemelijk is voor de Xbox One.In mijn ogen is het geen onredelijke prijs aangezien de Playstation4 400 euro kost en er dus maar een verschil van 50 euro is tussen de playstation 4 en de Xbox One.Hoe is het mogelijk dat het zolang heeft geduurd voordat de fout was opgemerkt?Omdat het misschien toch een aannemelijk bedrag is?Ik heb vandaag mijn mail pas gekregen terwijl ik al enkele dagen geleden de bestelling heb geplaatst.Achteraf heb ik ook begrepen dat Neckermann eerder al op facebook een melding had gemaakt van dit incident maar ik heb het slechte nieuws dus pas vandaag gekregen,erg klantvriendelijk ook!Ik wil bij deze graag mijn Xbox One ontvangen omdat het in mijn ogen geen onredelijke prijs is en dat het achteraf informeren van klanten al helemaal niet om over naar huis te schrijven is.

Xbox One ontvangen voor de afgesproken prijs van 349 op de release datum

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?