Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: XBox One bestelling niet nageleverd

Klachtnummer
# 32497
Gebruiker
Wing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 augustus 2013 heb ik het product de XBox One, artikelnr Q592484, op de website besteld voor 349 euro.

Op 14 augustis 2013 ontving ik een mail dat het betreft een prijsfout betreft en dat het 499 euro zou moeten zijn. Voor deze annulering beroept Neckermann op een zetfout volgens de algemene voorwaarden.

Hier ga ik niet mee akkoord aangezien 349 euro een hele aannemelijke prijs is voor een game console.

De oplossing

Graag zou ik het product de XBox One alsnog willen worden nageleverd voor 349 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen