Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Xbox One koopovereenkomst eenzijdig opgezegd

lidrene

Ik heb op 11 augustus 2013 via uw Neckermann website een Xbox One - Day One Edition gekocht voor 349,00 euro (excl. verzendkosten). De orderbevestiging kreeg ik direct per e-mail.

Ik ontving op 14 augustus 2013 van u een e-mail. Daarin stond dat u de Xbox One niet zult leveren omdat volgens u de prijs geen aannemelijke prijs is.

Ik had geen reden om aan te nemen dat de prijs niet klopte. Er is daarom een bindende overeenkomst tot stand gekomen. Ik heb alsnog recht op levering van de Xbox One.

U levert de Xbox One - Day One Edition voor 349,00 (excl. verzendkosten) zoals omschreven staat in de koopovereenkomst. Ook zal de oorspronkelijke besteldatum gehanteerd blijven zodat ik in aanmerking kom voor de gratis game die door Microsoft ter compensatie wordt aangeboden in verband met het uitstellen van de Xbox One naar begin 2014.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?