Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Zit nog steeds te wachten op de aflevering van een bed.

wimhvisser

Op 15-06-2016 een boxspring besteld met een lever tijd van 10 werkdagen. Na 10 werkdagen contact opgenomen met Neckermann, in een antwoord via een email werd mij verteld dat de leverancier de lever tijd had verlengt naar 15 werkdagen, vreemd want op de website staat tot op dit moment een lever tijd van 10 werkdagen. Na de 15 werkdagen weer contact gezocht met Neckermann, ik kan er zonder meer op rekenen dat heb bed voor dit weekend in mijn huis zal staan. Tot op dit moment nog steeds geen bed. Ik moet nood gedwongen op een bank slapen, door een scheiding. Neckermann heeft nog geen enkele keer uit zichzelf iets gemeld over mijn bestelling. Altijd nadat ik contact met hun heb gezocht. En dat neem ik ze ook zeer kwalijk. Op mijn laatste email van gister ochtend nog geen antwoord gehad, de fantasieën zijn blijkbaar op bij Neckermann. Ik ben diabeet, en heb hierdoor heel veel moeite om mijn glucose waardes op een goed peil te houden. Wordt hier gewoon heel ziek van.

Dit bed zo snel mogelijk geleverd, bijvoorbeeld a.s. dinsdag 12-07-2016

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?