Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann doet het weer

Wil7

Hoe hardleers kan Neckermann zijn, in juli 2013 had ik iets besteld en terug gezonden maar moest stevig tegen aan om mijn geld terug te krijgen, ik ben van het positieve en ging er van uit dat Neckermann van zijn fouten leert, NEE dus.
Op 12- december- 2013 had ik een computer besteld en betaald, pc werd netjes op tijd geleverd maar de pc muis functioneerde niet hetgeen ik per e-mail Neckermann op de hoogte stelde maar na drie mails gestuurd te hebben reageerde zij niet eens met een bevestiging mail, zodoende ben ik er zelf achter aan gegaan en heb inmiddels een nieuwe pc muis in huis, niet dankzij Neckermann.
Het gaat om een pc van €710,- hetgeen voor mij nog steeds véél geld is.

Het wordt tijd dat er grote veranderingen komt bij Neckermann want men neemt de klanten niet serieus en een cursus voor het personeel "Hoe dien verkoper met klanten om te gaan" zal op zijn plaats zijn.
Ik heb het probleem zelf opgelost maar als er mogelijk verborgen gebreken zijn zal het een grote probleem worden om het met Neckermann te bespreken want men reageert niet op e-mails, schandalig.

Wil7
    Op 13-01-2013 heeft Neckermann .nl heel netjes gereageerd en mijn klacht behoort tot het verleden, een professionele medewerkster heeft het netjes behandeld en mij weer het vertrouwen gegeven om in de toekomst bestellingen te plaatsen bij Neckermann .nl
    Neckermann.com
    Beste 'Wil7'
    Fijn dat we dit tot tevredenheid hebben kunnen oplossen. Groeten,
    Françoise
    Webcare, neckermann.com