Klacht Nedasco: Extreme klantonvriendelijkheid en totale des-interesse. Nu door schade en schande wijs geworden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380457
Gebruiker
HP van Sinderen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De extreme klantonvriendelijkheid van deze volmachtagent.

Nedasco werkt met tussenpersonen. Als klant moet je je klachten via de assurantietussenpersoon melden. Als de tussenpersoon niet reageert kun je contact opnemen met Nedasco en het "probleem" voorleggen. Daar wordt door Nedasco niet of nauwelijks aandacht aan besteed.
Ze zijn slecht bereikbaar, verwijzen naar de tussenpersoon, hebben extreem lange "wachttijden" ze proberen binnen 10 dagen te reageren. Reageren echter niet. Als je daar op wijst komen ze met excuses. Echter het incassobureau wordt heel snel ingeschakeld en daarna is alle communicatie met Nedasco onmogelijk. Het incassobureau heeft maar 1 doel. Niet meer naar argumenten luisteren maar incasseren. Dat is n.l. het verdienmodel.

De oplossing

dat is te laat omdat de zaak "onder de rechter is" ik wil graag mensen oproepen die slechte ervaringen hebben met Nedasco om dat te melden. Ik heb inmiddels al een paar assurantietussenpersonen die slechte ervaringen hebben met Nedasco

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nedasco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    HP van Sinderen
    Datum
    Geen reactie zoals gebruikelijk bij Nedasco, bij professionals ook wel "Fiasco" genoemd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HP van Sinderen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Zelfs onder de klanten van Nedasco, de assurantietussenpersonen zijn er veel ontevreden. Zij noemen Nedasco ....... Fiasco
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nedasco?