Opgelost door Nedasco: gemangeld door WA verzekeraar

angry Opgelost
Pienter

Mijn WA verzekering bij Nedasco loopt via HoyHoy. Op 8 augustus is deze verzekering geroyeerd wegens verkoop van mijn auto. Dit is dus door HoyHoy doorgegeven aan Nedasco. Ik verwachtte dat de teveel betaalde premie ca 2 1/2 maand, die ik tot 1 november vooruitbetaald had, automatisch teruggestort zou worden op mijn girorekening. De auto heeft nu immers een nieuwe eigenaar!! Maar niets is minder waar. Tot heden geen cent ontvangen voor een auto die door een nieuwe eigenaar ook verzekerd is. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en begrijp hier niets van. Hoe kan een verzekeraar die zichzelf respecteert een premie vasthouden waar het geen recht op heeft alleen omdat ik zo dom was de premie voor 6 maanden vooruit te betalen?? Nedasco heeft ook de bonus/malis niet opgestuurd naar mij of naar de nieuwe verzekeraar zodat die mijn korting niet accepteren!! Ik heb NIETS verkeerd gedaan maar ben schijnbaar wel de pineut!

terugbetaling 2 1/2 maand premie en opsturen van mijn bonus/malis record.

Nedasco
    Geachte heer/mevrouw Braams,

Bedankt voor uw bericht.

Uit onze administratie bleek dat uw polis nog niet was beëindigd. Wij hebben uw polis inmiddels beëindigd per 11 augustus 2017. Uiteraard ontvangt u de teveel betaalde premie terug. Het bedrag krijgt u binnen 1-3 werkdagen op uw rekening.

Uw adviseur hoyhoy.nl neemt contact met u op om u hierover te informeren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Pienter
    Nog steeds niets over mijn NO-CLAIM Weer halfslachtig werk van NEDASCO!!!
    Nedasco
    Geachte heer/mevrouw Braams,

Bedankt voor uw reactie. Morgen ontvangt u van ons een brief met daarin de opbouw van uw no-claimkorting. Het gaat om 17 schadevrije jaren per 1 november 2017. Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Nog een prettige dag gewenst!

Pienter
Nedasco is een bedrijf met LEEGHOOFDEN die pas in actie komen als er een klacht is ingediend!!! Ik ben blij dat mede door Uw site mijn probleem eindelijk is opgelost en ik mijn voorschot heb terug ontvangen. Ook de bonus/malus is doorgestuurd. Geen bedrijf om een verzekering bij af te sluiten. De klacht is nu opgelost maar ze krijgen van mij geen "lach-bekje" Klachtenkompas krijgt van mij minstens 3 lachbekjes!!!

Ook een klacht indienen over Nedasco?