Klacht Nedasco: niet online kunnen declaren

Niekske

Ik heb 17 mei 2015 mijn account op de site aangemaakt conform de instructies. Het scherm gaf aan dat e.e.a. in orde was en dat ik een activeringsmail zou krijgen. Niets ontvangen dus. 18 mei gemaild, een paar dagen later gebeld. Geen resultaat. Dus 31 mei weer gemaild. Geen enkele reactie. Zojuist weer gemaild.
En dit terwijl ik honderden euro's aan rekeningen heb liggen die ik al heb moeten betalen en die Nedasco moet vergoeden.
En ondertussen sturen ze me wel doodleuk brieven over inhoudingen en automatische incasso's i.v.m. het eigen risico.

Ik wil graag per omgaande kunnen declareren via internet. Dus alsnog een activeringsmail met werkende link dan wel een mail met nieuwe instructies om weer een account aan te maken.

Nedasco
    We vinden deze situatie heel vervelend voor u! Uiteraard is dit niet de bedoeling en we doen er alles aan om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen.

We hebben uw mails ontvangen, maar we vermoeden dat onze mails niet goed bij u doorkomen. Daarom hebben we op 10 juli een brief naar u gestuurd.

Hierbij vond u ook uw activeringscode voor uw online zorgomgeving Mijn Nedasco (die wij eerder per e-mail naar u hebben verzonden) én een uitleg hoe u uw account kunt activeren. Wij hopen dat het activeren van uw Mijn Nedasco-account inmiddels is gelukt, zodat u uw declaraties weer online kunt indienen. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen we u om contact op te nemen met de afdeling Zorg op telefoonnummer 033 – 46 70 870.
    Pas na maanden opgelost.

Niekske

Ook een klacht indienen over Nedasco?