Klacht Nedasco: niet online kunnen declaren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116344
Gebruiker
Niekske
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 17 mei 2015 mijn account op de site aangemaakt conform de instructies. Het scherm gaf aan dat e.e.a. in orde was en dat ik een activeringsmail zou krijgen. Niets ontvangen dus. 18 mei gemaild, een paar dagen later gebeld. Geen resultaat. Dus 31 mei weer gemaild. Geen enkele reactie. Zojuist weer gemaild.
En dit terwijl ik honderden euro's aan rekeningen heb liggen die ik al heb moeten betalen en die Nedasco moet vergoeden.
En ondertussen sturen ze me wel doodleuk brieven over inhoudingen en automatische incasso's i.v.m. het eigen risico.

De oplossing

Ik wil graag per omgaande kunnen declareren via internet. Dus alsnog een activeringsmail met werkende link dan wel een mail met nieuwe instructies om weer een account aan te maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Nedasco
    Datum
    We vinden deze situatie heel vervelend voor u! Uiteraard is dit niet de bedoeling en we doen er alles aan om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen.

    We hebben uw mails ontvangen, maar we vermoeden dat onze mails niet goed bij u doorkomen. Daarom hebben we op 10 juli een brief naar u gestuurd.

    Hierbij vond u ook uw activeringscode voor uw online zorgomgeving Mijn Nedasco (die wij eerder per e-mail naar u hebben verzonden) én een uitleg hoe u uw account kunt activeren. Wij hopen dat het activeren van uw Mijn Nedasco-account inmiddels is gelukt, zodat u uw declaraties weer online kunt indienen. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen we u om contact op te nemen met de afdeling Zorg op telefoonnummer 033 – 46 70 870.
  2. Auteur
    Niekske
    Datum
    Pas na maanden opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niekske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nedasco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen