Klacht Nedasco: Onterechte incassobureau

sad Niet opgelost
PatrycjaGras

Ik heb een verzekering aangesloten via HoyHoy welke vervolgens is aangesloten bij nedasco. Volgens nedasco hebben ze factuur opgestuurd naar mij maar zag ik dat ze naar verkeerde adres hebben opgestuurd. Op 17 oktober heb ik email gekregen dat de openstaande bedrag moet ik meteen betalen met een termijn van 1 dag. Nu zijn we paar dagen verder ze hebben incassobureau ingeschakeld. Factuur welke heb ik van hun gekregen in mei per email, heb ik betaald.
Wat is gebeurt met die geld dan??

Nieuwe factuur welke heb ik, volgens hun per post ontvangen, is berekend vanaf 14 augustus met een bedrag van 89euro.
Hoe hebben jullie aan die bedrag gekomen??

Bij HoyHoy heb ik gecontroleerd alle gegevens ook adres en die zijn correct.
Nu willen ze van mij 120euro voor iets wat onterecht is.
Hebben jullie oplossing voor???
Nedasco wil niet praten en de communicatie met hun is slecht.

Nedasco
    Geachte heer/mevrouw Gras,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Nedasco is een serviceprovider en werkt exclusief met adviseurs. Uw adviseur is dan uw aanspreekpunt en kan alle (adres)wijzigingen verwerken via ons extranet. Wij sturen de correspondentie naar het bij ons laatst bekende adres.

U geeft aan dat u uw adres heeft doorgegeven aan uw adviseur. Ik zal voor u uitzoeken of uw nieuwe adres ook aan ons is doorgegeven.

Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Nedasco
    Geachte heer/mevrouw Gras,

U betaalt normaal gesproken via automatisch incasso. Helaas is dit niet gelukt. Wij hebben u meerdere keren een herinnering gestuurd. Uw adviseur hebben wij geïnformeerd over uw betalingsachterstand en kopieën van de herinneringen verstuurd.

U geeft aan dat u een ander adres heeft doorgegeven. Uit onze administratie blijkt uw adviseur het risicoadres heeft gewijzigd voor uw inboedelverzekering, maar niet uw postadres. Dit laatste kan alleen uw adviseur wijzigen.

Naast dat wij u herinneringen hebben gestuurd, hebben wij u geprobeerd te bellen en e-mails verstuurd. Aan al deze herinneringen is geen gehoor gegeven.

Wij betreuren het dan ook dat u de communicatie met Nedasco als slecht ervaart. Wij hebben de vordering inmiddels uit handen gegeven aan een incassobureau. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 088 – 26 700 000.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

PatrycjaGras
Dat klopt geen hoor omdat ik die post heb niet gekregen. Hoe kan ik dan reageren als ik niks krijg. En via HoyHoy is geen optie om post adres te wijzigen alleen woon adres. Maar ja dat wisten jullie natuurlijk niet. Ja hebben jullie 1 keer gebeld en 1 email gestuurd. Ja hebben jullie alles gedaan om alleen geld te krijgen. Wat is gebeurt met factuur welke heb ik in mei betaald???? Voor jaar 2017/2018.

Ook een klacht indienen over Nedasco?