Opgelost door Nedasco: Wel rekeningen sturen en incasso bureau's inschakelen, maar je klant niet te woord staan.

content Opgelost
Dennis1711

6 Jaar lang heb ik in Zwolle gewoond, 7 jaar lang heb ik een brand/inboedel verzekering gehad. Ik was vergeten dat ik deze verzekering nog had en heb contact proberen te zoeken om het te kunnen opheffen / stoppen. Hierop heb ik geen reactie gehad. Naar het stoppen van de betaling kreeg ik een brief doorgestuurd van de nieuwe bewoner van een aanmaning. Ik heb contact gezocht met Nedasco (reageerde weer niet) en de tussenpersoon (reageerde wel) om de verzekering te stoppen en alle kosten eenmalig af te ronden. Bij het ontvangen van deze laatste rekening (de enige mail die van nedasco kreeg) bleek dat de rekening van April 2018 naar een incasso bureau was gestuurd.

Terug betalen van de kosten van het incasso bureau 48,80.

Het gaat me niet om het bedrag, maar het principe dat als je 7 jaar lang elke maand netjes de rekening betaald en je dan probeert op te zeggen niet beantwoord wordt. Je dan met een tussenpersoon het probeert op te lossen je dan de rekening van 1 maand / 25 euro doorgestuurd wordt naar een incasso bedrijf.

Dennis1711
    Nog geen reactie ontvangen naar 5 werkdagen.
    Dennis1711
    Helaas nog geen reactie naar 10 dagen plus.
    Nedasco
    Geachte heer Hutten, beste Dennis,

Excuus voor de wat verlate reactie. We hebben een en ander uitgezocht en het lijkt door de verhuizing langs elkaar gelopen te zijn. Erg vervelend en zeker dat u vervolgens ook niet direct goed geholpen bent door ons.

Er is gisteren telefonisch contact geweest met u. De in rekening gebrachte incassokosten van € 48,40 gaan we aan u terugstorten.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog wel vragen hebben horen we dit graag.

We wensen u alvast een goed weekend!
    Dennis1711
    Bedankt voor het oplossen op deze manier.

Terugstorting Incasso kosten

Ook een klacht indienen over Nedasco?