Wij vinden dat Nederland-accu-oplader hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederland-accu-oplader: Bij u sonyoplader en batterij voor camera type rx10m3 gekocht. werkt niet -grote steekvlam
Details
Klacht
Bij u een acculader en accu gekocht via uw website www.nederland-accu-oplader.nl ter waarde van 40,88 euro.Deze aankoop is geschied op 14 juli 2016 en betaald via Paypal *ITEBIZ 35314369001 NLD
Op 19 juli via email gevraagd waar mijn bestelling blijft.
Op 20 juli reactie uwerzijds binnen 10 dagen geleverd wordt. tracking RS587142754NL
Op 28 juli producten ontvangen. Gelijk oplader en accu geplaatst in stopcontact, grote steekvlam!!! Zwarte hand!!!! Gelijk email verzonden naar u: dat ik alles terug wil sturen en geen vertrouwen in het product heb en de 40,88 euro terug gestort op mijn rekening.
Op 29 juli email uwerzijds of er een nieuwe opgestuurd moet worden.
We zijn een maand op vakantie geweest. Dit bericht doorgegeven via itebiz@hotmail.com op 29 juli
7 september nog steeds geen bericht van Nederland-accu-oplader / Digital-camera-Battery / itebiz@hotmail.com.
Op 9 en 13 september weer via hotmail berichten verstuurd en geen reactie uwerzijds
Gewenste oplossing
Volgens het Europese recht heb ik recht op terugstorting van 40,88 euro op rekeningNL28INGB0004231917 tnv MNWM van den Berg
Na ontvangst goederen gelijk aangegeven dat ik de producten wil terugsturen. En mijn geld wil terug zien aangezien het binnen de wettelijke termijn van 14 dagen valt.
Ondeugdelijk product wat niet voldoet aan verwachting of Europese veiligheids eisen
Het bovenstaande is wettelijk vastgelegd in het Europese recht voor consumenten
Op uw site wordt gezegd dat er naar 100% klant tevredenheid wordt gezorgd!!!!!!!!!!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.