Klacht Nederland Isoleert: Isolatie van de spouwmuur zorgt voor extreme condensvorming aan ramen. Geen oplossing

RvG

In Januari 2020 hebben wij onze spouwmuur laten isoleren door Nederland Isoleert. Dit contact en de
afspraken hierover zijn goed en correct verlopen.
Echter in oktober 2020 begonnen de problemen, condens aan de binnenkant van de ramen zowel voor
als achter, soms zo erg dat er water op de kozijnen lag, wat ook het houtwerk niet ten goede komt. Ondertussen heeft Nederland Isoleert meerdere malen afspraken gemaakt die ze niet zijn nagekomen en is er nog steeds geen oplossing voor onze problemen. Keer op keer worden we aan het lijntje gehouden. Het is nu ondertussen bijna Mei 2021 en we zijn nog steeds niet geholpen. Ons houtwerk lijdt hier gedurende de gehele tijd onder.

Nederland Isoleert moet de isolatie van onze spouwmuur nakijken en indien nodig opnieuw verrichten zodat de condensvorming op onze ramen verdwijnt en ons houtwerk op het kozijn niet verder slijt.

RvG
    Nog steeds niet opgelost ,na telefonisch contact ,weer een administratieve kracht aan de lijn die het zou doorsturen naar een collega weer......
    Dit is al de zoveelste keer....
    Wat een ellende
    Nederland Isoleert
    Beste R.C.M. Van ginneke,

Vervelend dat deze klacht nog niet is opgelost. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik ga dit oppakken met onze Customer Care afdeling en zorg dat u deze week wordt teruggebeld om gezamenlijk naar een oplossing te zoeken.

Rene Bockmeulen
    Nederland Isoleert
    Beste
    Ik hoop dat jullie deze keer woord houden en er iets mee doen.
    We wachten af.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nederland Isoleert?