Opgelost door Nederland Isoleert: Kom je afspraken na!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290502
Gebruiker
W. van der Kolk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Veel ongemak door afbellen afspraak isolatiekruipruimte, nog meer ongemak doordat de geplande afspraak niet ingepland was, factuur ontvangen niet conform offerte, toezegging van korting ivm alle ongemak, niet verwerkt in creditnota.

De oplossing

Een nota met zelfde factuurnr etc.etc met het nieuwe bedrag. Conform offerte en de korting door Leidinggevende Afdeling Customer Care - daar had ik inmiddels naar gevraagd - erin verdisconteerd. Namen zijn genoteerd en bij mij bekend.

5 reacties

  1. Auteur
    Nederland Isoleert
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    WIj nemen even telefonisch contact met u op om dit met u te bespreken.
    Met vriendelijke groet.
    Nederland Isoleert,
  2. Auteur
    W. van der Kolk
    Datum
    Telefonisch contact is geweest. Allervriendelijkst. Blijkt een toch wel wat verouderd systeem te zijn waar mee gewerkt wordt :D E.e.a. is toegezegd, ik krijg geen nieuwe nota, wel een mail waarin geschreven wordt wat is afgesproken en ik kan 1 creditnota tegemoet zien met beide bedragen. Afgesproken dat ik dan het geld zal overmaken!
  3. Auteur
    Nederland Isoleert
    Datum
    Dank u wel voor u bericht!

    Helaas was er al 1 creditfactuur onderweg. U krijgt derhalve nog een aanvullende creditfactuur zodat u in totaal een bedrag van € 57,39 aan credit ontvangt, gesplitst in 2 creditfacturen.

    Als u nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen!

    Met vriendelijke groet,
    Nederland Isoleert


  4. Auteur
    W. van der Kolk
    Datum
    Correcte afhandeling. Wacht nog op 2e creditfactuur en maak dan geld over. Ik vraag me wel af wat er gebeurd met al.die mensen die hun offerte niet naast hun factuur leggen. Ik begreep dat het een probleem was wat vaak voorkwam

  5. Auteur
    Nederland Isoleert
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw vd Kolk,

    U zou nu alle creditfacturen moeten hebben ontvangen.

    Het probleem dat u ondervonden heeft is een softwareprobleem dat door ons is onderkend. De omvang is gelukkig zodanig dat nu bijna alle klanten die teveel hebben betaald hun geld terug hebben gekregen.

    Dank u wel voor de prettige wijze waarop u dit probleem heeft aangekaart en de wijze waarop u ons de gelegenheid heeft gegeven dit met u op te lossen.


    Met vriendelijke groet,
    Nederland Isoleert.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. van der Kolk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Twee creditnota's ontvangen. Inmiddels heb ik betaald. Uiteindelijk ben ik keurig gebeld, frustratie van mijn kant was begrip voor, afspraken gemaakt in dit telefoon gesprek zijn na gekomen door Nederland Isoleert. Ik wil graag zeggen dat de problemen keurig zijn opgelost. Chapeau! Voorbeeld voor alle bedrijven. Foutje kan gemaakt worden, maar .... los het voor de client netjes op! Dank Nederland Isoleert!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederland Isoleert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen