Opgelost door Nederland Isoleert: Nederland Isoleert communiceert niet

content Opgelost
C. van Es

Eind november 2017 een offerte aangevraagd voor bodemisolatie (in het kader van de Warme Huizen dagen). Op 16 februari 2018 reageert het bedrijf pas. Op 28-2-2018 is adviseur langs geweest en heeft een offerte opgesteld. Op aanvullende vragen over de offerte (per email) geen reactie van specialist, noch van Nederland Isoleert. Tijdens een chatsessie op de website van Nederland Isoleert op 27-3-2018 wordt niet op de vragen ingegaan en wordt de sessie na een half uur abrupt verbroken.

Beantwoording van 2 simpele vragen:
a) welke korting krijg ik ivm de Actie Warme Huizen Dagen t.o.v. gewone prijs? (ik had mij tijdig - voor 1 december 2017 aangemeld - maar geen reactie van NL Isoleert ontvangen)
b) verduidelijking van de BTW-berekening (12%?) door uitsplitsing van kosten in laag en hoog BTW-tarief
c) en excuses en/of een tegemoetkoming zouden wel aardig zijn, maar ja....
Excuses en beantwoording van mijn vragen.

Nederland Isoleert
    Beste heer Reedijk,

Onze welgemeende excuses voor de gebrekkige communicatie van onze kant. Dit is zeker niet
    de bedoeling geweest en ook niet onze normale werkwijze.

Onze frontoffice zal alsnog contact met u opnemen voor de beantwoording van uw vragen,

Met vriendelijke groet
    Nederland Isoleert,

Ook een klacht indienen over Nederland Isoleert?