Opgelost door Nederland Isoleert: Nederland Isoleert komt afspraak om te isoleren NIET na terwijl ik hele dag zit te wachten.

# 190026
Michel

Vandaag donderdag 13 oktober zou Nederland Isoleert spouwmuren komen isoleren. Dag verlof opgenomen, buren ingelicht, 2 parkeerplaatsen vrij gehouden vanaf 8.30 uur men zou komen tussen 9.00-11.00 uur. Rond 9.30 uur werd er gebeld ; busje was defect, want men zou eerst nog even vanuit Amersfoort naar Nieuwkoop rijden.Men zou mij op de hoogte houden. Rond 15.30 uur werd er wederom gebeld, de isolatiemonteurs zouden niet meer komen vandaag, of ik even een andere afspraak wilde maken..... Ik ben het VERTROUWEN volledig kwijt en men dreigt wanneer je wilt annuleren 350 Euro in rekening te brengen, schandalig. Lees meerdere ervaringen op dit gebied, er zijn wel veel busjes defect !!! Wat is dit voor malafide bedrijf, ik wil directeur/manager spreken maar die zit in Belgie Herentals en is niet aanspreekbaar, schijnbaar wel in het programma KOFFIETIJD. Je hele dag is naar de knoppen en men reageert zeer laconiek, spijt dat ik in contact ben gekomen met dit onbetrouwbare bedrijf.

Kosteloos annuleren door het in gebreke blijven van de gemaakte afspraak door Nederland Isoleert.

Geachte heer Bouwman,

Wij hebben kennis genomen van uw klacht en zullen zo spoedig mogelijk een reactie geven.

Vriendelijke groet,

Michel
    Nederland Isoleert Dhr. Joost Ooms belt op voicemail. Wanneer ik terugbel sta ik 10 minuten in de wacht ....zelf telefoonafspraak geregeld donderdag 20 oktober 13.00 uur. Ik wacht maar weer af.....
    Geachte heer Bouwman,

Zoals met u is afgesproken hebben wij vandaag rond de klok van 13.00 uur telefonisch contact gehad.

Ik heb met u besproken dat het ons zeer spijt om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ook heb ik aangegeven dat onze afdeling planning er altijd alles aan doet om de gemaakte afspraken na te kunnen komen. Helaas kan het toch gebeuren dat wij onze klanten moeten teleurstellen en daarom niet altijd aan de verwachtingen kunnen voldoen.
    Als een afgesproken datum niet door kan gaan stellen wij altijd een alternatieve datum voor. In de meeste gevallen komen wij er met de klant dan alsnog uit. Met u is dat helaas niet gelukt.

Nogmaals erg jammer dat u niet verder met ons wilt gaan. Desalniettemin blijft het onze doelstelling heel Nederland te isoleren. Dit mooie project staat nog steeds overeind! Spijtig dat u daar geen deelgenoot meer van bent.

In een meer persoonlijke omgeving zal ik u bevestigen hetgeen wij telefonisch hebben afgesproken.

Michel
    Mijn gewenste oplossing: kosteloos annuleren is ingewilligd door Nederland Isoleert en daarmee is deze zaak correct afgehandeld. Ik zal echter nooit meer gebruik maken van deze dienst aangezien Nederland Isoleert PLANTECHNISCH de zaken niet op orde heeft. Het risico bestaat dan dus ( zoals ik heb ondervonden ) dat men voor niets een vrije kostbare dag opneemt en de gehele dag thuis tevergeefs zit te wachten. Nederland Isoleert gaat hier zeer laconiek mee om !!! Klacht afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Nederland Isoleert?