Klacht Nederland Isoleert: Niet op komen dagen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 424182
Gebruiker
JCoomans
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kwamen door een "planningsfout" niet opdagen; ondanks dat er doodleuk een "bevestiging" van de afspraak gemaild werd. Moest er op de dag zelf achteraan bellen.

Na toezegging aan de telefoon dat ze iets nieuws gingen voorstellen niets meer gehoord. Ook na email vanuit mijn kant niets meer van ze gehoord.

Gewenste oplossing

Adequaat reageren & plannen
Geboden oplossing
Interessant. Ik ben inderdaad via email en telefoon benaderd voor een nieuwe afspraak. Ik heb op wo 19 feb (5 dagen geleden) de opties van mijn kant doorgegeven, maar sindsdien niets meer van jullie vernomen. Dus als u zegt dat er iets is ingepland, is dat niet aan mij gecommuniceerd. Hopelijk staat uw adviseur niet voor een dichte deur...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Nederland Isoleert
    Datum
    Beste Coomans,

    bedankt voor uw feedback. We waarderen dit heel erg.
    Vervelend om te lezen dat de afspraak met onze Isolatie-Expert niet goed is gegaan door een planningsfout.

    Ik heb uw case uitgezet bij onze klantservice afdeling en die zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hiervoor.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Rene Bockmeulen
    Nederland Isoleert
  2. Auteur
    Nederland Isoleert
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Coomans,

    ik zie dat er inmiddels een nieuwe afspraak in gepland. Mooi!
    Fijn dat dit alsnog gelukt is.

    Met vriendelijke groet,

    Rene Bockmeulen
    Nederland Isoleert

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederland Isoleert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen