Opgelost door Nederland Schildert: Inadequaat georganiseerde planning en slechte klantencommunicatie. Kan niet goed aflopen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 267472
Gebruiker
J.H. Stil
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Nederland Schildert heeft in mei een offerte gedaan waarop ik ben ingegaan zonder de algemene voorwaarden vooraf te lezen. Er zou ook een timmerman/expert gestuurd woorden voor reparaties vooraf. Vervolgens hoor ik niets, ook niet na een maning mijnerzijds na een week. Een klachtenmail wordt niet inhoudelijk beantwoord omdat de onjuiste voorwaarden op de website stonden. ( Maar die hadden ze er wel zelf opgezet !)
Op 3 juni , nog niets gehoord geen vertrouwen meer, dus een voorstel ingediend om de overeenkomst te annuleren zonder kosten mijnerzijds. Geen antwoord. Op 12 juni een maning gestuurd om in een week te antwoorden. Geen antwoord.
Nu komen ze doodleuk met een "planning" voor week 38. (Zonder timmerman) Ik ben dus behoorlijk ontstemd. Ik vertrouw het bedrijf niet meer.

De oplossing

Annuleren overeenkomst zonder kosten klant

5 reacties

  1. Auteur
    Nederland Schildert
    Datum
    Geachte heer Stil,

    Heel erg vervelend dat dit zo is gelopen. Jammer voor u omdat u uw vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt, jammer voor ons omdat wij u nu niet meer als klant mogen begroeten.

    Uw verzoek om kosteloze annulering is in behandeling genomen en uiteraard gaat de voorgestelde planning voor uitvoering niet door.

    Met vriendelijke groet,
    Nederland Schildert
  2. Auteur
    J.H. Stil
    Datum
  3. Auteur
    J.H. Stil
    Datum
    Nederland Schildert zou mijn klacht in behandeling nemen.
    Tot op heden 19 juli heb ik nog geen antwoord gezien. Het mij bekende patroon van geen antwoord geven lijkt zich te herhalen.
  4. Auteur
    Nederland Schildert
    Datum
    Geachte heer Stil,

    Uw klacht is in behandeling genomen, u hoort zo spoedig mogelijk van ons,

    Het spijt ons u niet eerder te kunnen berichten,

    Met vriendelijke groet,

    Nederland schildert.

  5. Auteur
    J.H. Stil
    Datum
    Op 20 juli schreef klantenservice NLS o.a:
    "Mijn excuus dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen, omdat u aangaf te willen annuleren heeft de afdeling planning geen contact meer met u opgenomen."
    " Hierbij kan en mag ik u mededelen dat wij u spoedig een herroepingsformulier zullen toesturen"

    Mijn commentaar hierop is dat ik al op 3 juni heb gemeld de overeenkomst te willen ontbinden zonder kosten mijnerzijds. Wat die afdeling planning er nog mee te maken zou hebben ontgaat mij en aan een herroepingsformulier heb ik geen behoefte omdat mijnerzijds de herroeping reeds op 3 juni was aangekondigd.

    Maar op 21 juli kreeg ik een bericht van <tevredenheid@nederlandschildert.nl> met daarin o.a. de volgende mededeling:
    " Hierbij bevestigen wij dat de overeenkomst geannuleerd is zonder kosten voor u."

    Daarmee is aan mijn wens voldaan. De klacht kan worden afgesloten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H. Stil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Overeenkomst ontbonden zonder kosten mijnerzijds
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nederland Schildert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen