Opgelost door Nederland Schildert: Inadequaat georganiseerde planning en slechte klantencommunicatie. Kan niet goed aflopen.

content Opgelost
J.H. Stil

Nederland Schildert heeft in mei een offerte gedaan waarop ik ben ingegaan zonder de algemene voorwaarden vooraf te lezen. Er zou ook een timmerman/expert gestuurd woorden voor reparaties vooraf. Vervolgens hoor ik niets, ook niet na een maning mijnerzijds na een week. Een klachtenmail wordt niet inhoudelijk beantwoord omdat de onjuiste voorwaarden op de website stonden. ( Maar die hadden ze er wel zelf opgezet !)
Op 3 juni , nog niets gehoord geen vertrouwen meer, dus een voorstel ingediend om de overeenkomst te annuleren zonder kosten mijnerzijds. Geen antwoord. Op 12 juni een maning gestuurd om in een week te antwoorden. Geen antwoord.
Nu komen ze doodleuk met een "planning" voor week 38. (Zonder timmerman) Ik ben dus behoorlijk ontstemd. Ik vertrouw het bedrijf niet meer.

Annuleren overeenkomst zonder kosten klant

Geachte heer Stil,

Heel erg vervelend dat dit zo is gelopen. Jammer voor u omdat u uw vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt, jammer voor ons omdat wij u nu niet meer als klant mogen begroeten.

Uw verzoek om kosteloze annulering is in behandeling genomen en uiteraard gaat de voorgestelde planning voor uitvoering niet door.

J.H. Stil
    Nederland Schildert zou mijn klacht in behandeling nemen.
    Tot op heden 19 juli heb ik nog geen antwoord gezien. Het mij bekende patroon van geen antwoord geven lijkt zich te herhalen.
    Geachte heer Stil,

Uw klacht is in behandeling genomen, u hoort zo spoedig mogelijk van ons,

Het spijt ons u niet eerder te kunnen berichten,

Nederland schildert.

Op 20 juli schreef klantenservice NLS o.a:
    "Mijn excuus dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen, omdat u aangaf te willen annuleren heeft de afdeling planning geen contact meer met u opgenomen."
    " Hierbij kan en mag ik u mededelen dat wij u spoedig een herroepingsformulier zullen toesturen"

Mijn commentaar hierop is dat ik al op 3 juni heb gemeld de overeenkomst te willen ontbinden zonder kosten mijnerzijds. Wat die afdeling planning er nog mee te maken zou hebben ontgaat mij en aan een herroepingsformulier heb ik geen behoefte omdat mijnerzijds de herroeping reeds op 3 juni was aangekondigd.

Maar op 21 juli kreeg ik een bericht van <tevredenheid@nederlandschildert.nl> met daarin o.a. de volgende mededeling:
    " Hierbij bevestigen wij dat de overeenkomst geannuleerd is zonder kosten voor u."

Daarmee is aan mijn wens voldaan. De klacht kan worden afgesloten.

J.H. Stil
Overeenkomst ontbonden zonder kosten mijnerzijds

Ook een klacht indienen over Nederland Schildert?