Klacht Nederland Schildert: Waar is de duurbetaalde service?

M. Delsman

Nederland Schildert NIET. Dat is eigenlijk mijn voornaamste klacht. Daarnaast communiceert Nederland Schildert niet of hoogst gebrekkig. Nederland Schildert beantwoordt geen e-mails. Nederland Schildert komt z’n toezeggingen en afspraken niet of nauwelijks. Bij Nederland Schildert betaal je de dubbele hoofdprijs. Nederland Schildert laat je gewoon aan je lot over als je je agenda hebt leeggemaakt om de schilder te kunnen ontvangen. De feedback-site van Nederland Schildert heeft veel weg van een klachtenforum. En ik begrijp nu waarom. Die van mij staat er inmiddels ook bij. Als je met Nederland Schildert denkt, dat je de zorg uit handen wordt genomen, kom je bedrogen uit. Dit zijn geen trouble-shooters, maar trouble-makers!

Eigenlijk hoef ik Nederland Schildert niet meer. Na mijn ervaringen en het lezen van die van talloze andere consumenten hecht ik geen geloof meer aan de ‘toegevoegde waarde’ van deze organisatie. Het kost alleen maar nog meer geld.
Geen. Tot nu toe. Ik ben nog niet klaar met Nederland Schildert (NIET). Ze volharden in hardnekkige vertragingstactieken.

Nederland Schildert
    Wat onfortuinlijk om te lezen. Ik kan namelijk in het systeem zien dat elke e-mail die u gestuurd heeft wel beantwoord is. Ik ga ervoor zorgen dat u nog even door ons gebeld wordt.

Met vriendelijke groeten,
    Maurits H.
    M. Delsman
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Nederland Schildert?