Klacht Nederland Voordelig: Ongevraagde spamberichten

#Teleurgesteld #Nederland voordelig

De toezending van wederom afwijkende afzender, SPAM email blijft doorgaan. Er is nog niet gereageerd op mijn meldingen ook. Vannacht weer van emailadres rianne@contingse.eu ... Gustav Mahlerlein 2, Nederland Voordelig.

Uitschrijven

#Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Problemen blijven zich voordoen. Het doorzenden van betreffende berichten levert mij zelfs blokkades op bij mijn provider. Ook ik word dan als "spammer" gezien, Nederland voordelig krijgt het niet onder controle dat moge duidelijk zijn.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Er is contact opgenomen en ik stuur alle spam door, refererend aan Sendt. De ene wordt wel erkend, de andere niet. Er wordt verwezen naar "publishers", die hun marketing doen. Dat onslaat hen echter niet van hun verantwoordelijkheid zoals zij willen doen voorkomen.
    De spammails blijven komen ...
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Afgelopen weekend wederom spam ontvangen. Doorzending naar Sendt zoals verzocht, leverde "onbeleverbaar" als reactie op. Probleem is niet opgelost.
    Ik betreur de gang van zaken.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Na de verlenging vanmiddag en het doorzenden aan support@sendt.zendesk.com zijn de berichten wederom onbestelbaar. Vanmiddag weer 3 berichten ontvangen "nadat" ik hier melding maakte dat de spamberichten door bleven gaan.
    Wederom gemeld bij Sendt Online Markering en nieuwe emails gezonden met gezipte bestanden van de zaken die door hun publishers worden doorgezonden. Dit keer info@umberd.com ... ook weer ontkennen dat dit iets met hen te maken heeft?
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Na de verlenging vanmiddag en het doorzenden aan support@sendt.zendesk.com waren de berichten wederom onbestelbaar.
    Vandaag weer berichten ontvangen "nadat" ik hier melding maakte dat de spamberichten door bleven gaan.

Ik blijf het melden bij Sendt Online Markering en nieuwe emails doorzenden met gezipte bestanden van de zaken die door hun publishers worden doorgezonden.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Ik blijf spammails inzippen en doorsturen totdat de problemen opgelost zijn en ik overal ben uitgeschreven. Vandaag wederom spammails waar geen link in zit om af te melden. Verwijzing Sendt online Marketing. Doorzenden van spam blijft doorgaan.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Ik blijf spammails ontvangen. Ook vandaag wederom spammails waar geen link in zit om af te melden. Verwijzing Sendt online Marketing. Doorzenden van spam blijft doorgaan.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Wederom enkele spam-emails ontvangen en doorgezonden. Alhoewel niet meer dagelijks, lijkt er geen eind aan te komen. Ik blijf de emails doorzenden totdat dit onder controle is.
    #Teleurgesteld #Nederland voordelig
    Problemen zijn niet opgelost, zij moeten de ontstane problemen wegnemen. Ik blijf de spam doorzenden, terecht of onterecht. Ze lossen het naar op. Nu ruim 7 weken, belachelijk.

#Teleurgesteld #Nederland voordelig
Vele van de doorgezonden spammails blijken niet (meer) van deze partij te komen. De discussie gaat verder gevoerd worden met de provider die dit blijkbaar doorlaat, ZIGGO. Update .: het binnenkomen van spammails is weer gestart, dit x afzender "freeler" ...

Ook een klacht indienen over Nederland Voordelig?