Klacht Nederland Voordelig: Stoppen met die rotzooi sturen, stel randdebielen dat jullie zijn

pieter

Ik krijg ook van die troep binnen, zelf een briefje gestuurd na Amsterdam volgens de site maar geen reactie ze blijven die troep maar sturen, en dat moet eens afgelopen zijn , die klootzakken moeten eens hard worden aangepakt.

stoppen met die rotzooi en spam te versturen.

pieter
    Nog steeds niets gehoord, ze blijven die rotzooi sturen, en ze reageren niet op mail. Tuig va de richel is het.
    pieter
    Deze stoep hoeren reageren niet op mail die moet je ophangen dat kut volk die deze mails sturen.
    pieter
    Het help kennelijk geen moer . Maar ik doe aangifte tegen dit bedrijf, en oplichters.
    pieter
    Nog steeds geven ze geen antwoord
    pieter
    ze stoppen niet ze gaan door deze vieze klootzakken, maar we hebben een oplossing gemaakt zodat ze mij niets meer kunnen sturen
    pieter
    Heb aangifte gedaan, dit omdat deze klootzakken maar niet stoppen met die troep die zij sturen waar wij niet om gevraagd hebben. Zij zijn echt hard leers.
    Het blijven klootzakken.
    pieter
    Het blijven klootzakken die niet luisteren

helemaal niets

Ook een klacht indienen over Nederland Voordelig?