Klacht Nederlands Consumenten Collectief: aanval aan de telefoon

Klachtnummer
# 418389
Gebruiker
SA
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word lastig gevallen door regionaal consumenten collectief. Door hun naam komen zij over als de consumentenbond en hebben heel sneaky al mijn gegevens een voor een gevraagd.
Ik heb gezegd erover na te willen denken maar denk dat zij doordat ze een bandje heeft gestart met informatie en ik deze met JA heb beantwoord ervanuit gaat dat ik wel energie via Engie wil aanvragen. Ik ben bang voor de gevolgen en wil zeker geen energie via dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik niet zomaar abonnee word bij dit bedrijf door een domme opname via de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Consumenten Collectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen