Klacht Nederlands Consumenten Collectief: Agressief verkoop!

Klachtnummer
# 425430
Gebruiker
Geuzenveld#5713
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gebeld door medewerker om over te stappen naar Engie Zakelijk. Na 15 minuten worstelen aan de lijn, besloten om het gesprek te beëindigen. 5 minuten later gebeld door de manager van medewerker die mij eerst belde. Doet precies hetzelfde, namelijk agressief verkopen!!!

Gewenste oplossing

Ik wil niet meer gebeld worden en dat zij andere niet bellen of in ieder geval niet aanvallen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Consumenten Collectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen