Klacht Nederlands Consumenten Collectief: Bedrogen en voorgelogen over zakelijk contract bij Eneco zakelijk

keukentafelCoach13

wij achten NCC schuldig van op bedrieglijke wijze verkopen van energiecontracten.

Door u zijn we nu €1000,- per jaar meer kwijt met een zakelijk energie contract bij Eneco zakelijk. Een contract waar we dank zij u nu 5 jaar aan vast zitten. U beloofde ons telefonisch met een berekening vele euro's mindere maandlasten als we over zouden gaan van Particulier naar zakelijk. Hiervan was niets waar. Onze maandelijkse kosten zijn met 90,- per maand omhoog gegaan. Met als gevolg een jaarafrekening van €1200,-.

Vervolgens bent u telefonisch niet bereikbaar op door u doorgegeven nummer: 0850187476, dit is namelijk een fax nummer. Het e-mailadres op de overeenkomst is tevens nep!

Wij eisen dat u de boete voor vroegtijdig overstappen naar een andere energiemaatschappij bekostigd!!!
We eisen een telefoonnummer waar we u op kunnen bereiken.
We eisen de geluidsopname van de telefonische gesprekken die zijn opgenomen tijdens het afsluiten van het contract. Daarin heeft u over hele andere kosten gesproken dan dat wij nu daadwerkelijk betalen aan Eneco zakelijk.

-Een bereikbaar telefoonnummer en e-mailadres vinden van Nederlands Consumenten Collectief.
-Verschuldigd bedrag van 1000,- kosten verschil bij NCC neerleggen.
-Hulp bij beëindigen energie contract via NCC bij Eneco zakelijk heeft wachttijden van 65 minuten, het is niet om door te komen.

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nederlands Consumenten Collectief?