Klacht Nederlands Consumenten Collectief: Dankzij niet de juiste informatie verstrekken een hoge rekening

sbn

Ik ben al eerder via consumenten collectief overgestapt naar Eon. Omdat deze werd over genomen namen ze weer contact op met mij omdat het goedkoper kon. Ik kon overstappen naar Engie en deze zouden de boete betalen. Ze vergaten er alleen bij te vertellen dat dit pas na 3 maanden zou gebeuren en alleen een gedeelte waardoor wij nu de rekening moeten betalen waarvan we maar een gedeelte terug krijgen. Als ze mij dit van te voren hadden verteld dan was ik niet overgestapt. Helaas kwam deze informatie pas nadat het opzegtermijn van 2 weken was verstreken. Consumenten collectief is telefonisch niet bereikbaar en belt niet terug. Ook het mail adres wat ik kreeg werkt niet meer.

Dat de boete volledig word betaald en niet dat wij dat eerst moeten voorschieten. Dat voortaan de juiste informatie word gegeven zodat mensen niet voor verassingen komen te staan.

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?