Klacht Nederlands Consumenten Collectief: Onregelmatige manier van opdringen van een energiecontract

Klachtnummer
# 328739
Gebruiker
NJM Schreurs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rond het middaguurtje ongevraagd telefoontje gekregn van consumentencollectief voor een nieuwe energiecontract.
Dit werd mij op een aggressieve manier opgedrongen. Een melding mijnerzijds dat ik een contract heb tot halverwege volgend jaar mocht niet baten.
De verbruiken en bedragen die genoemd zijn, blijken ook niet te kloppen.
Zijn dit de beleefde tegenwoordige verkooptechnieken?
Het consumentencollectief lijkt hier eerder tbv een energieleverancier te werken en niet voor de consument.

De oplossing

Ik wil op deze manier niet meer benaderd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?