Klacht Nederlands Consumenten Collectief: Voordoen als consumentenbond en geen dooschakeling belmeniet register

Klachtnummer
# 513300
Gebruiker
I.C. Velthuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben door hen gebeld. Toen ik aangaf dat ik altijd via energieveilingen van de consumentenbond mee deed, werd gezegd dat hij van de consumentenbond was. IK kreeg argwaan toen hij mijn oude adres doorgaf. Na eea doorgenomen te hebben moest ik het nieuwe contract bevestigen. Na nadrukkelijk gevraagd te hebben of hij echt van de consumentenbond was, gaf hij toe van consumentencollectief te zijn, Ik heb dus geen bevestiging gegeven en gezegd niet met hen in zee te willen gaan. Het gesprek werd beëindigd en zou daarna nog instructies krijgen voor het belmeniet register. Niet dus. Verbinding werd verbroken. NIET MEE IN ZEE GAAN.

Gewenste oplossing

Ophouden met deze vorm van benadering en door laten schakelen naar belmeniet register.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands Consumenten Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Consumenten Collectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen