Klacht Nederlands Dagblad: lidmaatschap

Klachtnummer
# 37083
Gebruiker
ad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 10 julie gebeld voor een abbomnement maar naar 5dagen weer geanuleerd maar dat kon niet ik zit er nu 2 jaar aanvast ik ben 79 jaar dus hoe dat verder moet weet ik niet et was een onlijn abonement van1960 eurosper maand dus hoop dat er iets megedaan kan worden.

De oplossing

al is het maar tot 1jaar terug gebrachtben ikal tevreden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nederlands Dagblad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen