Klacht Nederlands Energie Verbond: onder valse voorwendselen energiecontract willen wijzigen

sad Niet opgelost
Strik

Voorgespiegeld dat ik mijn energiecontract via hun geregeld heb. Dat ik toen als extra dienst de ondersteuning van NEV gekregen zou hebben. Dat ze bellen om die ondersteuning te bieden en mij een substantieel lager energietarief kunnen bieden. Daarvoor wilden ze dat ik telefonisch allerlei info ging geven. Toen ik vroeg naar mail contact met vragen werd opgehangen.

Dat dit bedrijf aangesproken wordt op het onder valse voorwendselen bellen.

Strik
NEV geeft Nu aan te weinig info te hebben. Ze hebben echter zelf opgehangen toen ik ze vroeg om de vragen via e-mail te stellen. Ze wilden me via telefoon wijs maken dat ze vorig jaar voor mijn energie-contract bemiddeld hadden en dat ze in kader van laagste prijs garantie mij wilden helpen. Is gewoon verkapte telefonische verkoop onder valse voorwendselen. Ik heb nooit via NEV een energie-contract afgesloten. Vandaar ook dat ze allerlei info telefonisch vroegen die ze dan al wel gehad hadden. Hun verhaal klopt dus van geen kanten./

Ook een klacht indienen over Nederlands Energie Verbond?