Klacht Nederlands Energie Verbond: Ongewenste verkoop praat

Klachtnummer
# 472493
Gebruiker
F. Molenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De man aan de telefoon doet zich voor alsof ik dankbaar moet zijn dat hij me belt , sterker nog , hij zegt dat hij verplicht is om mij te bellen. Omdat ik me voor een service heb aangeboden , laagste prijs garantie of iets dergelijks. Ik ben hier eerder ingetrapt , blijkt gewoon agressieve manier van overstappen. Als ik dat benoem in het gesprek en vraag om mijn gegevens te wissen , wordt er doorheen gepraat dat ik toch ook liever naar de Jumbo ga dan de Albert Heyn .
Absoluut niet intrappen , een hele nare manier van met glasharde leugens mensen tot beslissingen te domineren . Mijn gegevens kan hij niet eens wissen zegt hij , ik wil in ieder geval geen contact meer en wel anderen waarschuwen

De oplossing

Mijn gegevens verwijderen en niet doorspelen aan anderen en geen contact meer zoeken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Energie Verbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen