Klacht Nederlands Energie Verbond: telefonische verkoop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420697
Gebruiker
P.J.M. Maas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Worden wekelijks vaak gebeld door energieverbond. Vandaag wel 4 keer! Om half tien `s avonds nog. Ik heb tegen de persoon verteld dat ik niet meer gebeld wil worden. Dat kon hij niet beloven! Ik vroeg naar zijn meerdere/baas. Maar die kon of kwam niet aan de telefoon bij nader inzien wilde hij die niet geven omdat hij bang was dat zijn uitkering stopgezet zou worden. Echt zo laag bij de grond dat die mensen ingezet worden voor deze praktijken.

De oplossing

geef het door mss zodat dit stopgezet kan worden dat er aandacht voor komt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.M. Maas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste meneer/mevrouw Maas, Wij betreuren het enorm dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht hier te plaatsen en bieden u daar onze excuses voor aan. Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij hebben de medewerker die u gesproken heeft hierop aangesproken. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke groet, Nederlandse Energie Verbond Dit is wat ik als reactie krijg. Hoe weten zij met wie ik gesproken heb??????? Maar de klacht is dat ik niet meer gebeld wil worden en daar word niets aan gedaan. De medewerker die ik gesproken heb moet bellen namens ......iemand.... en diegene doet iets niet goed. Ik wil niet meer gebeld worden door 085-0511699 of 085-0511691 of een ander 085-0511... nummer. !!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlands Energie Verbond?