Klacht Nederlands Energie Verbond: Zeer slechte voorlichting! Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 521191
Gebruiker
Paul f
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij jullie een nieuw 5 jarig contract afgesloten op aanraden van en van jullie medewerkers op 15-12-2020.

Mij werd verzekerd dat ik geen boete ging krijgen als ik vroegtijdig wegging bij budget energie.
Vandaag heb ik een boete van de nederlandse budget maatschappij gekregen van 800 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er blijkt dat als je een zakelijk contract hebt men de boete kan verhogen terwijl ik had aangegeven dat ik een zakelijk contract had maar dat maakte niks uit!! Na diverse contacten van kastje naar de muur gestuurd en nu kan ik het me uitzoeken.
Ik heb tig keren gevraagd of hier geen boete aanzat, neen werd gezegd die nemen wij voor onze rekening!!!!! Ik moest mij geen zorgen maken hier merkte ik niets van!!
Ik moet nu binnen 2 weken betalen , wat ik dus niet ga doen!!
Ik verwacht hier zeer snel antwoord op doch binnen 24 uur anders zal ik zo spoedig mogenlijk mijn jurist inschakelen als tevens de media opzoeken!!!! (kassa , consumentenbond)

Kenmerk 1124509
PJM Frische Beheer BV
Ankersweg 5
6123AJ Holtum

De oplossing

Of de boete betalen of het contract ontbinden!!!
Zoniet schakel ik de media in!!

1 reactie

  1. Auteur
    Paul f
    Datum
    Tot op heden geen enkele reactie!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul f
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact met klantenservice... doen niks voor mij , leggen probleem bij mij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlands Energie Verbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen