Klacht Nederlands Express: niet bezorgd

H. Meilink

Op 8 november 2018 een pakket verstuurt naar China dat is op 18 november 2018 aangekomen in het land van bestemming.
Op 4 januari 2019 een brief verzonden dat het pakket nog steeds niet was aangekomen had ik om een schadeformulier gevraagd.
Geen reactie op dit schrijven, doch wel een mail dat het pakket terug was gestuurd door de douane en werd verzocht om 29 euro te betalen om het pakket terug te krijgen.
Wij hebben verzocht om een afschrift van de douane waarom het pakket retour is gezonden, maar die kregen wij niet.
Vervolgens het bericht als we niet betalen dan zal het pakket worden vernietigd.
Het merkwaardige is dat het gewoon per post.nl word verzonden en het bedrijf zelf heeft geen voorwaarden gedeponeerd.
Op 24 januari 2019 wederom een brief gezonden met aansprakelijkheid stelling
en heb aangegeven dat ze alsnog het pakket dienen te bezorgen indien zij geen afschrift kunnen overleggen van de douane waarom het retour is gezonden.
Daarbij lijkt het mij stug dat de douane 3 maanden wacht alvorens het retour te sturen.
Dit bedrijf is meer voor mensen die Chinees spreken en die zullen niet zo snel een klacht indienen.
Indien het pakket niet word bezorgd en/of door het bedrijf word vernietigd blijft er niet veel over dan de kantonrecht daarover maar een uitspraak over te doen

dat het pakket alsnog word afgeleverd daar wij een overeenkomst zijn aangegaan met dit bedrijf en niet met post.nl

Wij vinden dat Nederlands Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nederlands Express?