Klacht Nederlands Horloge Centrum: Horlogeband bij nieuw horloge raakt los waardoor horloge beschadigd raakt

Klachtnummer
# 272147
Gebruiker
M.C.R. van der Meer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin mei 2017 een stoer Diesel Horloge (53 mm) met zwart horlogebandje gekocht bij Nederlands Horloge Centrum via Bol.com. afgelopen week blijk het pennetje waarmee het bandje aan het horloge zit los te geraken waardoor het horloge tijdens het fietsen op de weg valt. De kast van het horloge is hierdoor beschadigd. Horloge Centrum zegt in een reactie dat dit niet onder garantie\verzekering valt en denkt dat het waarschijnlijk komt doordat het bandje ergens achter is blijven haken waardoor het pennetje ontzet is. Enige oplossing is dat ze een nieuwe kast voor het horloge wil bestellen √° 49 euro welke ik moet betalen.

De oplossing

Een groot stevig horloge hoort uitgerust te zijn met voldoende stevige pennetjes waardoor dit niet kan voorkomen. Ik wil graag dat zij de schade vergoeden welke nodig is om het horloge te repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands Horloge Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands Horloge Centrum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen