Klacht Nederlands Horloge Centrum: Horlogeband bij nieuw horloge raakt los waardoor horloge beschadigd raakt

M.C.R. van der Meer

Begin mei 2017 een stoer Diesel Horloge (53 mm) met zwart horlogebandje gekocht bij Nederlands Horloge Centrum via Bol.com. afgelopen week blijk het pennetje waarmee het bandje aan het horloge zit los te geraken waardoor het horloge tijdens het fietsen op de weg valt. De kast van het horloge is hierdoor beschadigd. Horloge Centrum zegt in een reactie dat dit niet onder garantie\verzekering valt en denkt dat het waarschijnlijk komt doordat het bandje ergens achter is blijven haken waardoor het pennetje ontzet is. Enige oplossing is dat ze een nieuwe kast voor het horloge wil bestellen √° 49 euro welke ik moet betalen.

Een groot stevig horloge hoort uitgerust te zijn met voldoende stevige pennetjes waardoor dit niet kan voorkomen. Ik wil graag dat zij de schade vergoeden welke nodig is om het horloge te repareren.

Wij vinden dat Nederlands Horloge Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nederlands Horloge Centrum?