Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Doordat telefonisch contact onmogelijk blijkt is de klacht niet afgehandeld zoals het hoort.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 394291
Gebruiker
Kool
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slechte afhandeling van annuleringsverzoek. Zeer slechte klantenservice. NTI spreekt zichzelf tegen en telefonisch contact is onmogelijk. Zeer onprofessioneel.

De oplossing

De per ongeluk, op aangeven van NTI zelf, ingediende tweede inschrijving annuleren zonder kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Kool
    Datum
    Dusss..
  2. Auteur
    Nederlands Talen Instituut NTI
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Kool,

    Hartelijk dank voor uw klacht. Wat vervelend dat u het gevoel heeft niet goed geholpen te zijn.

    Klachten
    De klachten moeten inderdaad altijd per e-mail. Dat heeft als reden dat het voor onze studenten en voor ons zwart op wit staat. Er kunnen dan geen spraak verwarring zijn.

    Adres
    Nadat een student zich inschrijft bij ons sturen wij direct een bevestiging van inschrijving. Ook voor de controle of alles juist staat vermeld. Wanneer er een adres fout staat kan er dan ook direct contact worden opgenomen zodat wij dat kunnen aanpassen.

    Coulance
    Uit coulance heeft de afdeling bezwaren het bedrag met uitzondering van de eerste maand gecrediteerd.
    Er bestaat dus geen betaalverplichting meer.

    Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NTI

    klantenservice@nti.nl +31 (0)88-1630 606
    www.nti.nl routebeschrijving

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kool
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens de reactie zou ik dus 1 maand betalen, en dus niet de nu betaalde Eur 305,00. Het maandbedrag is Eur 169,00. Ik zou dus nog Eur 136,00 terug moeten ontvangen. Hoe dan ook een vreemde gang van zaken. Als ik e.e.a. telefonisch had kunnen toelichten was het stopgezet zonder kosten. De dubbele inschrijving was zeker niet alleen onze fout. Het zou ook raar zijn 2x nagenoeg dezelfde studie te starten. Dit had het NTI ook op moeten vallen natuurlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?