Opgelost door Nederlands Talen Instituut NTI: GEEN MOGELIJKHEID TOT DOEN VAN EXAMEN, GEEN REACTIES OP MAIL

sam

Door het niet beantwoorden van mail heb ik een examenronde gemist. Deze examenronde wilde ik mee laten tellen voor het verplichte aantal van 5 om over te gaan tot een mondeling examen. Dit verzoek is afgewezen ondanks dat het de fout van het NTI is. Nu is het zo dat dit hele jaar dit examen niet eens meer wordt aangeboden. En ik zo onnodig studievertraging oploop. Ook zijn examencijfers van vakken gemaakt in april nog steeds niet bekend terwijl ze aangeven dat de termijn 4 weken is. Schandalig en je betaald er een hoop geld voor. Het Nti wil niet meedenken en wijst mijn verzoeken af. Ik kijk nu welke mogelijkheden er zijn wellicht via een onderwijsinspectie?

meetellen van het door het NTI gemiste examen en de mogelijk om dit jaar nog 2x examen te kunnen doen voor het vak financiering. Of mij 5x examengeld laten betalen en direct mondeling examen te laten doen voor het vak financiering.

NTI
    Geachte mevrouw Meijer,
    Uw vraag heb ik besproken met ons examenbureau, maar daar hoorde ik dat met u al contact is opgenomen op basis van een vraag die u bij het NTI hebt gesteld, en dat aan u de mogelijkheid tot deelnemen aan het mondeling examen in augustus is toegestaan, en dat daarover ook een afspraak is gemaakt voor de juiste examendatum.
    Ik vertrouw erop dat uw klacht dus inmiddels op de juiste wijze behandeld is, en dat u tevreden zult zijn met de geboden oplossing.
    sam
    ik ben blij met de oplossing, helaas was daar deze weg voor nodig. want via het NTI zelf is dit verzoek eerder afgewezen.

sam

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?