Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Geen tablet

Joja1978

Ik ben begonnen aan een opleiding gewichtsconsulent bij instituut NTI. Via de telefoon ben ik meerdere malen benaderd om toch echt deze opleiding van 1 jaar bij deze instelling te volgen. Ik heb ingestemd met een proefperiode van 31 dagen, in deze periode werd ik ook weer meerdere malen benaderd om te opleiding officieel te starten en geen inschrijfkosten te betalen. Dit was de laatste week van april, het leek me een leuke opleiding tegen prima maandelijkse kosten.

Een week later, ik heb niet eens tijd gehad om huiswerk in te sturen, is er opeens een actie. Bij oa deze actie voor dezelfde prijs ook een tablet cadeau! Ik voel me bekocht, dan havik een week later wel willen inschrijven! Gebeld met klantenservice, maar deze dame gaf aan " als je een truitje koopt dan kan het morgen 30% afgeprijsd zijn, dat is dan ook een risico dat je loopt want wij weten niet wanneer een actie begint" met andere woorden, altijd dus wachten op een actie en dan pas inschrijven.

Ik zou wel gebruik willen maken van de actie of enige compensatie ontvangen. Ik betaal dezelfde maandelijkse kosten als in de actie.

NTI
    Geachte mevrouw Janssens,Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden bent i.v.m. de afwijzing van uw recht op het ontvangen van een tablet. Toch heeft onze medewerkster van afdeling Klantenservice juist gehandeld.
    U hebt op 10 april jl. een studiegids aangevraagd bij het NTI en 14 dagen later hebt u de inschrijving telefonisch geplaatst. Daarbij zijn kortingen met u besproken ( 40% van de opleidingsprijs) en is het inschrijfgeld kwijtgescholden. Onder deze condities heeft het NTI de inschrijving bevestigd.
    Dat enkele weken later een premie-artikel is toegevoegd aan het inschrijven van cursussen is voor u wellicht jammer, maar feit is dat ten tijde van uw inschrijving andere voorwaarden golden, en dat de opleidingsprijs dienovereenkomstig met u is afgesproken. De geboden korting is echt heel groot, en ik vertrouw er dan ook op dat de opleiding volgen onder deze conditie voor u nog steeds heel interessant is.
    Voor iedere nieuwe inschrijving die u nu op dit moment zou plaatsen voor een cursus ( niet voor hbo en mbo) is de tablet-actie natuurlijk wel actief tot de sluitingsdatum van deze aanbieding.Vriendelijke groet,Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?