Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Het bedrijf stuurde een cursus die ik niet had aangevraagd en die ik moest betalen.

happy Niet opgelost
danielaroschel

Ik heb een cursus gekocht via de NTI-website en de betaling gedaan. Toen ik het thuis ontving, merkte ik dat er een andere cursus was die ik niet had ingehuurd.Ik nam onmiddellijk contact op met mijn login voor mijn mentor en ook voor de klantenservice van de website met de vraag hoe de doos te retourneren, omdat deze geen retouretiket had.Ik had geen antwoorden en na enkele mislukte pogingen nam ik eindelijk telefonisch contact op. Mij ​​werd verteld dat de deadline van 14 dagen voor het beëindigen van de cursus voorbij was en dat ik de hele cursus zou moeten betalen. Toen controleerde ik dat de berichten die ze me stuurden in mijn spambox belandden. Ik bracht de doos onmiddellijk terug naar het postkantoor en moest een vergoeding betalen uit mijn zak. Ik heb deze cursus niet besteld, ik kende de retourclausules niet en sinds de tweede dag dat ik het materiaal per ongeluk heb ontvangen, probeer ik het probleem op te lossen en dat kan ik niet. Help me alsjeblieft. Ik heb geen geld om een ​​cursus te betalen die ik niet heb besteld.

De cursusfactuur annuleren die ik niet heb aangevraagd.

Nederlands Talen Instituut NTI
    Beste mevrouw Roschel,

U heeft zich bij NTI voor twee opleidingen ingeschreven. U heeft van 1 opleiding een eerste termijnbetaling voldaan. Er is 1 pakket retour gekomen, echt ver buiten de bedenktijd. Hierdoor gelden onze voorwaarden. Dit is u meerdere malen aangegeven, zowel telefonisch als via e-mail.

Helaas kunnen wij er niets anders van maken. U zou eventueel nog kunnen ruilen naar een andere opleiding. Neemt u hiervoor contact op met klantenservice@nti.nl

NTI Klantenservice

danielaroschel
je hebt geen telefonisch contact met me opgenomen en je e-mails werden automatisch als spam beschouwd. Binnen de bedenktijd probeerde ik de doos terug te brengen, maar wist niet hoe. Slechts twee dagen dat ik een van de pakketten kocht en niet het andere pakket, heb ik een bewijs van de e-mail die ik u heb gestuurd.

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?