Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Het bedrijf stuurde een cursus die ik niet had aangevraagd en die ik moest betalen.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 423199
Gebruiker
danielaroschel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een cursus gekocht via de NTI-website en de betaling gedaan. Toen ik het thuis ontving, merkte ik dat er een andere cursus was die ik niet had ingehuurd.Ik nam onmiddellijk contact op met mijn login voor mijn mentor en ook voor de klantenservice van de website met de vraag hoe de doos te retourneren, omdat deze geen retouretiket had.Ik had geen antwoorden en na enkele mislukte pogingen nam ik eindelijk telefonisch contact op. Mij ​​werd verteld dat de deadline van 14 dagen voor het beëindigen van de cursus voorbij was en dat ik de hele cursus zou moeten betalen. Toen controleerde ik dat de berichten die ze me stuurden in mijn spambox belandden. Ik bracht de doos onmiddellijk terug naar het postkantoor en moest een vergoeding betalen uit mijn zak. Ik heb deze cursus niet besteld, ik kende de retourclausules niet en sinds de tweede dag dat ik het materiaal per ongeluk heb ontvangen, probeer ik het probleem op te lossen en dat kan ik niet. Help me alsjeblieft. Ik heb geen geld om een ​​cursus te betalen die ik niet heb besteld.

De oplossing

De cursusfactuur annuleren die ik niet heb aangevraagd.

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlands Talen Instituut NTI
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Roschel,

    U heeft zich bij NTI voor twee opleidingen ingeschreven. U heeft van 1 opleiding een eerste termijnbetaling voldaan. Er is 1 pakket retour gekomen, echt ver buiten de bedenktijd. Hierdoor gelden onze voorwaarden. Dit is u meerdere malen aangegeven, zowel telefonisch als via e-mail.

    Helaas kunnen wij er niets anders van maken. U zou eventueel nog kunnen ruilen naar een andere opleiding. Neemt u hiervoor contact op met klantenservice@nti.nl

    Met vriendelijke groet,
    NTI Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
danielaroschel
Datum
Uiteindelijke oplossing
je hebt geen telefonisch contact met me opgenomen en je e-mails werden automatisch als spam beschouwd. Binnen de bedenktijd probeerde ik de doos terug te brengen, maar wist niet hoe. Slechts twee dagen dat ik een van de pakketten kocht en niet het andere pakket, heb ik een bewijs van de e-mail die ik u heb gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen