Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Ik wil mij geld terug en een schadevergoeding van het gemiste weekend

Pluisje

Geen studie bij NTI, wel hebben zij 3x 316,94 afgeschreven. Iedere keer gebeld en beamen zij dat ik daar geen studie volg. Allemaal vervelend en het zou geregeld worden maar ze blijven afschrijven en k blijf bellen. Geen leidinggevende op een afdeling, financiële administratie is telefonisch niet bereikbaar en geen van de medewerkers zegt een naam. Afgelopen vrijdag weer ruim 300,00afgeschreven met als gevolg dat de gepland uitje het weekend niet door kon gaan om financiële redenen.

Zie boven.

?
    Nederlands Talen Instituut NTI
    Beste mevrouw Vleugel,

Inmiddels heeft er meerdere malen telefonisch contact plaatsgevonden tussen u en NTI.

Hierin hebben we toegelicht dat in verband met de stornering binnen uw inschrijving het bedrag open is komen te staan. Hierdoor hebben wij automatisch opnieuw proberen te incasseren. Dit is inmiddels verholpen waardoor wij dit niet meer zullen afschrijven.

Verder heeft u een e-mail ontvangen waarin wij aangeven niet over te zullen gaan tot het betalen van een schadevergoeding.
    De reden hiervoor is u zowel telefonisch als per e-mail meegedeeld.

Hartelijke groet,

NTI