Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: NTI, Tabletactie is misleidend en docent weken lang niet bereikbaar.

Driessen

In maart dit jaar ben ik een curus papiaments gaan volgen.
Nadat ik met goede moed begonnen ben aan de curus en de eerste 'les' en het huiswerk had afgerond heb ik het huiswerk opgestuurd te beoordeling voor de docent. Het opsturen van het huiswerk is een verplichting voor het certificaat.
Helaas bleef een reactie van de docent op het huiswerk een lange tijd uit. Ik heb contact op moeten nemen met de klantenservice en zij vertelden mij dat ze de docent niet konden bereiken.
Bijna twee maanden na het opsturen van mijn huiswerk kreeg ik een reactie van de docent, waardoor de cursus vastloopt.. Vervolgens ben je wel verplicht om het lesgeld elke maand te voldoen.
Aan de opleiding zou een gratis tablet verbonden zijn. Door kleine letters toe te voegen blijkt dit puntje bij paaltje ook niet het opeens niet het geval te zijn terwijl op de pagina van de opleiding daarmee geadverteerd word. '50%korting+gratis tablet' staat letterlijk op de pagina van de opleiding. Men wordt misleidt.

Een korting op het lesgeld, de afgesproken tablet én verwijdering van de advertentie op de pagina van de opleiding.

NTI
    Wij vinden het heel vervelend te horen dat de docent de eerste twee maanden van de studie niet bereikbaar was en begrijpen heel goed dat dit geen fijne start is van een cursus. Ter compensatie van de opgelopen vertraging bieden wij u drie maanden extra kosteloze studieduur aan. Daarmee loopt uw studietijd tot 24-06-2016. Wij vertrouwen erop dat u hiermee genoeg tijd heeft de cursus met goed gevolg af te ronden.
    Het klopt dat er aan het ontvangen van de tablet voorwaarden verbonden zijn. Deze voorwaarden waren voorheen niet duidelijk genoeg gepresenteerd op onze website, maar tegenwoordig wel. Wij hebben dit gedaan in overeenstemming met de reclame code commissie. Deze advertentie zal dan ook niet verwijdert worden.
    Omdat u bijna aan het gestelde bedrag van €250,- zit, zijn wij bereid u de tablet alsnog toe te sturen. U kunt deze binnen twee weken in huis verwachten.
    Wij wensen u heel veel succes met het vervolgen van de cursus Papiamento voor beginners.

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?