Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: NTI komt verkoopovereenkomst niet na.

# 519465
MHV

26-08-20 voor een thuisstudie ingeschreven.
24-09-20 blijkt dat er geen studiemateriaal beschikbaar is en voorlopig ook niet beschikbaar zal zijn.
18-10 een klachtenprocedure gestart bij de klantenservice en aangegeven dat NTI niet aan hun leveringsovereenkomst voldoet.
Uiteindelijk een officiele klacht ingediend in januari 2021 dat de verkoopovereenkomst ontbonden moet worden.

Reactie NTI: 'vervelend dat u het niet eens bent met de inschrijfvoorwaarden'. U geeft aan dat u het niet eens bent met de te betalen kosten bij het tussentijds beeindigen van uw studie. Klacht is ongegrond.

Welke studie??? NTI heeft ons iets verkocht wat helemaal niet beschikbaar was.

Restitutie

MHV
    Ook toevallig dat de klager onder mij hetzelfde probleem heeft met dezelfde studie!
    Kan mezelf niet voorstellen dat er niet NOG MEER mensen zijn met deze klacht.
    Nederlands Talen Instituut NTI

Studentnummer: ontbreekt

Beste Student,

Bedankt voor je melding.

Helaas kunnen wij je vraag niet beantwoorden zonder je studentgegevens. Wij verzoeken je vriendelijk om je studentnummer door te geven. Als je niet in het bezit bent van je studentnummer geef dan je postcode en huisnummer door, dan kunnen we je gegevens opzoeken en je vraag beantwoorden. Op de postcode hierbij vermeld zien wij helaas niets staan.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op.

Klantenservice NTI

klantenservice@nti.nl +31 (0)88-1630 606
    www.nti.nl routebeschrijving
    Nederlands Talen Instituut NTI
    Studentnummer: ontbreekt

Beste Student,

Bedankt voor je melding.

Helaas kunnen wij je vraag niet beantwoorden zonder je studentgegevens. Uiteraard willen wij je wel graag helpen. Mocht je willen dat wij alsnog met je meekijken ontvangen wij graag een studentnummer of de postcode waar je op bent ingeschreven.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op.

Klantenservice NTI

klantenservice@nti.nl +31 (0)88-1630 606
    www.nti.nl routebeschrijving

MHV
Bedankt voor de bijdehandte reaktie NTI. U hoort van mijn jurist!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?